FAQs

About Us

SERVICE

Hvor skal jeg få serviceret mit AODES-produkt?

Autoriserede AODES-forhandlere er den bedste partner til service af dit AODES-produkt. Du kan bruge vores online forhandlerkort til at finde din nærmeste forhandler.

Jeg har et teknisk spørgsmål. Skal jeg ringe til Aodes ATV Danmark?

Du bør altid kontakte den forhandler, du har købt din ATV eller UTV hos. Hvis du allerede har været i kontakt med din forhandler, og de ikke har kunnet give et tilfredsstillende svar, er du velkommen til at kontakte Aodes ATV Danmark, og vi vil finde en løsning til dig.

Hvor kan jeg få fat i en brugervejledning til mit AODES-produkt?

Du kan få adgang til digitale versioner af brugervejledninger her på siden, under downloads. Derudover kan en fysisk kopi købes hos din autoriserede AODES-forhandler.

Skal jeg indregistrere min nye ATV eller UTV?

Vi vil altid anbefale at du indregistrer din ATV eller UTV. Så må du nemlig køre på offentlig vej, samt er gensalgsværdien på din ATV eller UTV højre når den er indregistreret.  

Hvordan får jeg repareret mit køretøj under garantien?

Det første skridt er at tage dit produkt til en autoriseret AODES-forhandler til diagnosticering. Teknikeren kan hjælpe med at afgøre, om reparationen vil være dækket af garantien.

Kan min fabriksgaranti overføres til en ny ejer, hvis jeg sælger mit køretøj?

Ja, garantien følger altid køretøjet.

Er min fabriksgaranti gyldig hos enhver autoriseret AODES-forhandler?

Ja, enhver autoriseret AODES-forhandler bør kunne hjælpe dig med fabriksgarantireparationer.

Dækker min fabriksgaranti transport af køretøjet til og fra forhandleren?

Nej, transport af køretøjet til og fra forhandleren er ikke inkluderet og er ejerens ansvar. Garantien starter, når du får køretøjet.

Hvorfor var den udskiftede/reparerede del ikke dækket af garantien?

Hvis en delefejl ikke anses for at være forårsaget af en fabriksfejl, er det muligt, at reparationen ikke vil være dækket af garantien.

Det kan også være at den udskiftede del blot er en normal sliddel.

Må jeg selv udføre service på min Aodes ATV eller UTV?

I udgangspunktet ja. Du skal dog være opmærksom på at du under fabriksgaranti perioden, kan miste din garanti hvis du selv udfører service.

 

 

Hvordan kan jeg få support til en del eller et tilbehør?

Kontakt reservedelsafdelingen hos den forhandler, hvor du købte delen eller tilbehøret, de kan altid hjælpe med at finde den reservedel du skal bruge, og kan ligeledes stå for udskiftningen

Jeg har en bekymring vedrørende en del / restordre hos min AODES-forhandler. Hvad skal jeg gøre?

Drøft din bekymring direkte med reservedelschefen hos din forhandler. Hvis problemet stadig ikke er løst tilfredsstillende, er du velkommen til at kontakte os.

Kan jeg nemt få reservedele?

Ja, Aodes ATV Danmark, er lagerførende i alle gængse reservedele, ligesom din lokale forhandler også vil have de mest almindelige reservedele på lager.